جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اصلی ترین پایه های روتین پوستی

روتین پوستی

در این نوشته شما می خوانید

داشتن پوست شفاف و تمیز  فقط به عوامل ژنتیکی بستگی ندارد، بلکه اگر بخواهیم از مهم ترین عوامل سخن بگوییم باید  به سبک زندگی خودمان ، عادت هایی که در ما به وجود آمده اند و روتین های پوستی نیز نگاهی بیاندازیم.

هدف از روتین پوستی چیست؟

هدف از هر روتین پوستی رسیدگی به ظاهر، رنگ و مشکلات پوستی است که انجام منظم مراقبت از پوست باعث زیبایی ، تراوت و جلوگیری از بیماری های گوناگون به خصوص وقوع سرطان پوست می شود.

آیا پایه اصلی تمام روتین ها را میدانید؟

از اهمیت داشتن روتین پوستی هر چه بگوییم کم گفته ایم ! فقط کافی است مدتی برای پوست خودتان یک روتین مناسب را انجام بدهید آن وقت از اینکه حال پوستتان بهتر شده است خوشحال میشوید .

یک روتین پوستی خوب حاوی 3 پایه ی اصلی است :

  1. شوینده
  2.  مرطوب کننده
  3. ضد آفتاب

و در کنار این موارد میتوانید یک سری از محصولات مراقبتی درمانی پوست با توجه به دغدغه خودتان با مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده کنید .

مثلا اگرنگرانی پوست شما چروک هست پیشنهاد میکنیم از یک محصول ضد چروک عالی مثل کرم بوتاکس طلا ی مجموعه عطارباشی استفاده کنید

یا اگر دغدغه و نگرانی پوستی شما لک هست از کرم های ضد لک گیاهی با کیفیت و گیاهی مثل کرم بیوتی در کنار روتین پوستی خودتان استفاده کنید.

و به همین صورت برای دغدغه های دیگر مثل جوش ، منافذ و… بهتر است درکنار این روتین پایه، از محصولات درجه ی یک گیاهی هم تهیه کنید

حتما بخوانید  بهترین روغن برای پرپشت شدن مو چیست؟

در مورد هرکدام از این 3 مورد اصلی که پایه همه ی روتین ها هستند در مقاله های بعدی بطور تخصصی با شما صحبت خواهیم کرد.

 

(امتیاز/رای)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده؟
سوالات و نظرات خود را میتوانید در این قسمت درج کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.