جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سيب زميني داروی سیاه شدن موی سفید!

سيب زميني داروی سیاه شدن موی سفید!-عطارباشی

در این نوشته شما می خوانید

سيب زميني داروی سیاه شدن موی سفید!!.از گذشته های دور برای درمان بیماری ها از گیاهان و روش طبی استفاده میشد.دارو های شیمیایی همواره دارای عوارض هستند و در بعضی موارد حتی ریسکش به انجام آن نمی ارزد.پس چاره چیست؟ استفاده از سیب زمینی در درمان سفیدی مو یکی از راه های گیاهی و بدون خطر است که ما در ادامه مطلب روش استفاده از سیب زمینی در جهت درمان را برایتان توضیح داده ایم.

سيب زميني چگونه داروی سیاه شدن موی سفید است؟

سیب زمینی از آن دسته از گیاهانی است که خاصیت دارویی بسیار بالایی دارد. سیب زمینی دارای ویتامین های B و C،روی و آهن و… است که تاثیر بسیار خوبی بر فولیکول های مو دارد و در نتیجه تقویت مو و سیاه شدن مو ها اتفاق می افتد. یکی از ویژگی های خوب سیب زمینی این است که میتوان به چند روش مختلف از آن در جهت درمان سفیدی مو استفاده کرد.

روش های سیاه کردن موی سفید با استفاده از سیب زمینی:

1. استفاده از سیب زمینی در کم کردن سفیدی مو

ابتدا 4 الی 6 عدد سیب زمینی را در آب بجوشانید و بعد از جوشاندن پوست آنهارا جدا کنید و بعد از آن محلول بدست آمده از حاصل جوشاندن سیب زمینی را یه موهایتان بمالید و بعد از چند دقیقه سرتان را با استفاده از یک شامپوی گیاهی شستشو دهید. با این کار تعداد موهای سفید در طول زمان کاهش میابد اما توجه داشته باشید روش های دیگر که در ادامه گفته میشود هیچوقت تضمین 100 درصد ندارند زیرا قبل از اقدام به درمان باید عامل بیماری را تشخیص دهید.

سيب زميني داروی سیاه شدن موی سفید!-عطارباشی

سيب زميني داروی سیاه شدن موی سفید!-عطارباشی

2. ترکیب آب سیب زمینی با سرکه برای سیاه کردن مو

برای گرفتن آب سیب زمینی حتما توجه داشته باشید که پوست آن را جدا نکنید. در مرحله اول سیب زمینی هارا شسته و برای راحتی کار آنهارا به تکه های کوچک تقسیم کنید و بعد تکه های کوچک را رنده کنید و در نهایت آب آن را بگیرید. به مقدار لازم مقداری از آب سیب زمینی را با سرکه مخلوط کنید و به موها بزنید.

حتما بخوانید  53 درصد ایرانی ها ریزش مو دارند + (درمان ریزش مو)

3. درمان سفیدی مو با پیاز

در مرحله اول باید 1 عدد پیاز را رنده کرده و آب آن را بگیرید. با آب پیاز بدست آمده موهای سر را ماساژ دهید و بعد از نیم ساعت موها را با استفاده از یک شوینده مناسب شستشو دهید

4. ترکیب ژل آلوئه ورا با آب سیب زمینی

داشتن موهای تیره و درخشان میتواند در سفید نشان ندادن موها بسیار تاثیر گذار باشد. برای درخشان تر کردن موها مقداری از آب سیب زمینی را همانطور که بالاتر گفتیم از سیب زمینی گرفته و با ژل آلوئه ورا ترکیب کرده و بعد به موهایتان بزنید.

5. ماسک موی طبیعی عسل و زرده تخم مرغ و آب سیب زمینی

ترکیب زرده تخم مرغ و عسل و آب سیب زمینی میتواند یک ماسک مو طبیعی بسیار خوب را تولید کند که برای استفاده از این ماسک مو کافیست بعد از درست کردن این ترکیب آن را به مدت نیم الی یک ساعت روی ریشه موهایتان قرار دهید.

برای دریافت مشاوره رایگان خرید شامپو رفع سفیدی مو با این شماره تماس بگیرید: 09114385418

6. آب پیاز و سیب زمینی برای رشد مو

ترکیب آب پیاز و آب سیب زمینی در رشد مو کارساز خواهد بود اما چه ربطی به سفیدی مو دارد؟ وقتی موها سفید میشوند به طور مداوم موهای سفید رشد میکنند و اگر از سیب زمینی برای درمان سفیدی مو استفاده میکند پس حتما برای رشد موهای خود به طور مشکی و درخشان نیز باید اقدام کنید.

سیب زمینی چه خاصیت های درمانی برای مو دارد؟

سیب زمینی گیاهی بسیار مفید با خواص درمانی بالا است. همانطور که گفته شد سیب زمینی دارای ویتامین ب،C،زینک،نیاسین و آهن است که تاثیر مثبتی بر فولیکول های مو میگذارد. استفاده از سیب زمینی بر روی مو باعث تمیز شدن پوست سر میشود که در نهایت باعث میشود فولیکول های مو خالص شوند. در نتیجه این امر، موجب جلوگیری از ریزش مو و تقویت موها میشود.

سيب زميني داروی سیاه شدن موی سفید!-عطارباشی

سيب زميني داروی سیاه شدن موی سفید!-عطارباشی

عوارض استفاده از آب سیب زمینی برای درمان سفیدی مو چیست؟

قطعا استفاده بیش از حد هر چیزی میتواند معایبی را به دنبال داشته باشد. رعایت حد وسط در هرچیزی مثل استفاده آب سیب زمینی بر روی مو میتواند نتایج مطلوبی را در پی داشته باشد اما تاکنون تحقیقات عوارض خاصی را در استفاده از آب زمینی نشان نداده اند.

حتما بخوانید  کمبود کدام ویتامین ها باعث ریزش مو می شود؟

چرا بیشتر مردم برای درمان سفیدی مو سراغ دارو های شیمیایی میروند؟

امروزه استفاده از مواد گیاهی مانند سیب زمینی یا دیگر گیاهان دردسر ها و سختی های خودش را دارد و حتی ممکن است کارساز نباشد. به همین دلیل اکثر افراد در پی درمان سریع و قطعی هستند.برای داشتن یک درمان قطعی بهتر است از شامپوهایی گیاهی استفاده کنید زیرا عوارض بسیار کمتر و نسبت به داروهای شیمیایی قیمت مناسب تری دارند و حتی شما میتوانید از شامپو رفع سفیدی مو به عنوان شوینده روزانه سر خود نیز استفاده کنید.

آیا روش راحت تری برای درمان سفیدی مو وجود دارد؟

استفاده از آب سیب زمینی قطعا دردسر های خود را به دنبال خواهد داشت که ممکن از برخی از مردم به دنبال صرفه جویی در زمان خود باشند. همانطور که خیلی ها میگویند وقت طلاست! برای داشتن تجربه راحت تر و بدون دردسر در درمان سفیدی موهای خود میتوانید از شامپو رفع سفیدی مو یا حتی شامپو اکسیر سیاه دانه استفاده کنید که هر دو شامپو ویژگی های خاص خودشان را دارند و گیاهان دارویی زیادی را در خود جای داده اند.

آیا با خوردن سیب زمینی سفیدی مو درمان میشود؟

همانطور که گفته شد سیب زمینی برای درمان سفیدی مو تاثیر خارجی دارد و تاثیر خود را بر فولیکول های مو میگذارد. خوردن سیب زمینی فواید خود را خواهد داشت اما هرگز تاثیر درونی آن نمیتواند به اندازه تاثیر استفاده خارجی آن بر پوست مفید باشد.

سوالات متداول

آیا سیب زمینی داروی قطعی سیاه شدن موهای سفید است؟

در جواب این سوال باید گفت اگر علت سفید شدن موهای خود را نمیدانید نباید انتظار قطعی درمان را داشته باشید زیرا عواملی مانند ژنتیک شانس درمان خیلی پایینی دارد.

حتما بخوانید  معجون خانگی برای تقویت تخمدان

آیا درمان سفیدی مو امکان پذیر است؟

درمان سفیدی زودرس مو امکان پذیر است اما همانطور که گفته شد اول از همه باید علت سفید شدن مو و نوع بیماری را تشخیص دهید و با استفاده از روش های گیاهی درمان را شروع کنید.

آیا سفیدی مو ژنتکی قابل درمان است؟

درمان سفیدی موی ژنتکی ارزش امتحان کردن را دارد.تحقیقات نشان داده شانس درمان صفر نیست پس میتوان امتحان کرد و ناامید نشد.

سفیدی مو با چه بیماری هایی در ارتباط است؟

بیماری هایی که بر پوست سر و ساقه مو تاثیر میگذارند قطعا در ایجاد سفیدی مو نقش دارند. برای مثال اگر کودکی مبتلا به شپش سر دارید حتما به دنبال درمان شپش سر او باشید تا به بیماری های زنجیره ای مو دچار نشود.

سخن پایانی

برای درمان سفیدی مو بهتر است از روش های گیاهی و بدون عوارض استفاده شود. در مطلبی که خواندید انواع روش استفاده از سیب زمینی در سیاه کردن موهای سفید ذکر شده است اما بدانید بسیاری از روش های دیگر استفاده از سیب زمینی وجود دارد.اگر به دنبال روش راحت تری برای سیاه کردن موهای سفید خود هستید به سایت مجموعه عطارباشی سر بزنید.در این مجموعه انواع شامپوهای درمانی در رابطه با مو وجود دارد که رضایت 80 درصدی مشتریان را جلب کرده است. اگر راه های دیگری برای درمان سفیدی مو با استفاده از سیب زمینی سراغ دارید حتما برای ما نظر خود را قرار دهید.🙏

4.2/5 - (12 امتیاز)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده؟
سوالات و نظرات خود را میتوانید در این قسمت درج کنید

2 دیدگاه در “سيب زميني داروی سیاه شدن موی سفید!

  1. حسن گفت:

    ممنون از مطلب خوب شما

  2. فاطمه زهرا گفت:

    مثل همیشه مطلب عالی 💎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.