جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فواید حجامت سر برای ریزش مو

در این نوشته شما می خوانید

قبل از شروع باید خاطر نشان کرد حجامت سر هرگز نمیتواند درمانی برای ریزش مو باشد و فواید آن برای درمان ریزش مو به طور علمی و قطعی ثبت نشده است. با ما همراه باشید تا با ذکر دلیل این جمله را ثابت کنیم.

میگویند حجامت و یا مکش توسط ابزار های مخصوص باعث درمان ریزش مو میشود اما چگونه؟ مکش باعث جمع شدن خون در ناحیه میشود اما به گفته متخصصین خونی که در اثر این عمل جمع میشود هیچ ارتباطی با ریزش مو ندارد. در واقع خونی که جمع میشود خون افرادی هست که غلظت خون دارند و حتی گفته میشود حجامت نمیتواند بیماری داخلی یا عفونی را درمان کند.

آیا حجامت برای پرپشت شدن مو مفید است؟

همانطور که گفته شد اگر مشکلی از درون برای فردی اتفاق افتد درمان آن از بیرون توسط چیزی مانند حجامت امکانپذیر نیست. ریزش مو و کم پشتی عوامل زیادی مانند کم کاری تیروئید یا کم کاری فلیکول های مو یا حتی ممکن است مشکل از ریشه مو باشد که تقویت نشده.

حال از خودتان بپرسید که حجامت چگونه میتواند به این موارد کمک کند یا چگونه باعث افزایش خونرسانی در سطح سر میشود. بله حجامت فایده ای برای ریزش مو ندارد بلکه طبق گفته های برخی از متخصصین این زمینه حجامت ممکن است عوارض هم داشته باشد و آسیب برساند.

حجامت سر برای ریزش مو زنان

حجامت فایده ای برای ریزش مو ندارد چه در زنان و چه در مردان. فقط برای افرادی مفید است که دچار غلظت خون هستند که این دسته از افراد هم بهتر است به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند تا با بهداشت بیشتر و با اطمینان درمان شوند.

حتما بخوانید  اصلی ترین پایه های روتین پوستی

مضرات احتمالی حجامت سر عبارتند از:

  • اختلال فهم و حافظه
  • سفید شدن مو
  • ایجاد یا تشدید آب مروارید
  • فراموش کاری
  • و…
فواید حجامت سر برای ریزش مو-مجموعه عطارباشی

فواید حجامت سر برای ریزش مو-مجموعه عطارباشی

بهترین جایگزین حجامت سر برای درمان ریزش مو چیست؟

یکی از بهترین روش های تضمینی و قطعی استفاده از شامپو گیاهی و درمانی است که توسط متخصصین تولید شده و از گیاه های گران قیمت در آن به کار گرفته شده که ارزش بالایی دارند و همه برای همچین شامپوی اصل گیاهی سرو دست میشکنند. یک شامپویی که بدون عوارض باشد و خیلی از مردم را از مشکل ریزش مو نجات داده باشد. شامپویی که تخصصش پرپشت کردن مو باشد.

شامپویی که هم خاصیت درمانی و هم خاصیت شستشو دارد. نام این شامپو، شامپو سبغ کندش طلایی عطارباشی است که از خود گیاه کندش در این شامپو استفاده شده که همین فرق این شامپو با شامپو های تقلبی در بازار است. رضایت استفاده از این شامپو روز به روز بیشتر شده و متقاضیان این شامپو هر روز بیشنر میشود به طوری که تولید آن باید در مقطع بزرگتری دنبال شود.

شامپویی که عالی باشد خود به خود بین مردم تبلیغ میشود و کیفیت خودش را ثابت میکند. برای دریافت این شامپو میتوانید از طریق سایت ما اقدام به خرید کنید اما توصیه میشود قبل از خرید از مشاوره رایگان استفاده کنید تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید از طریق چت انلاین سایت یا با این شماره در ایتا ارتباط برقرار کنید 09390537170

حجامت کبد برای ریزش مو

کبد چرب باعث ریزش مو میشود و از این رو برخی بر این باورند تا با حجامت ناحیه کبد باعث درمان آن شوند. همانطور گفته شد حجامت فقط و فقط خون غلیظ را خارج میشود و نمیتواند در خارج کردن و یا کم کردن چربی کبد کمکی کند.بی شک مشکلات کبدی ممکن است باعث ریزش مو میشود. برای مثال مشاورین ما قبل از شروع به پیشنهاد محصول مورد نظر برای درمان در رابطه با مشکلات داخلی مانند کبد چرب سوال میکنند.

حتما بخوانید  سيب زميني داروی سیاه شدن موی سفید!

فواید حجامت سر برای ریزش مو

حرارت بالای سر و ریزش مو

حرارت در بالای سر ممکن است باعث ریزش مو شود، به دلایل زیر:

  • نازک شدن تار مو
  • گره خوردن مو
  • باز شدن کوتیکول (لایه های محافظ ساقه مو)
  • از بین رفتن رطوبت طبیعی موها

درمان ریزش مو طبع گرم

طبع گرم سر موجب ایجاد التهاب و چربی زیاد میشود. راه حل آن استفاده از روغن هایی است که اصولا سرد هستند مانند روغن رزماری که میتوانید نسخه روغن رزماری اصل را از طریق این شماره در ایتا تهیه کنید(09390537170) و خیالتان از بابت اصالت کالا راحت باشد.

درمان ریزش مو طبع سرد

اگر سر از طبع سرد برخوردار است میتوانید از روغن هایی با طبع گرم استفاده کنید تا گردش خون بهتر در کف سر اتفاق بی افتد.طبع سرد در سر ممکن است باعث خشکی و ضعف موها شود. روغن هایی با طبع گرم عبارتند از روغن بادام و یا روغن آواکادو.

اخرین سخن

برای درمان ریزش مو به دنبال راه های عجیب غریب مانند حجامت سر نباشید. حجامت سر نه تنها راه حل نیست بلکه اوضاع را بدتر میکند. راه های گیاهی و بدون عوارض را امتحان کنید و از شامپو های گیاهی مثل شامپو سبغ کندش طلایی عطارباشی استفاده کنید که درمان کننده ریزش مو هست و تضمین اصالت کالا را به همراه دارد.

(امتیاز/رای)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده؟
سوالات و نظرات خود را میتوانید در این قسمت درج کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.