جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معجونی برای سیاه شدن موهای سفید

معجونی برای سیاه شدن موهای سفید-عطارباشی

در این نوشته شما می خوانید

درمان سفیدی مو به طروق مختلف قابل انجام است اما نه با رنگ کردن موها بلکه با روش های کاملا گیاهی که بر رنگدانه های مو تاثیر مستقیم دارد و باعث رویش مجدد مو با رنگ طبیعی اولیه خود میشود. تمامی روش هایی که برای درمان گفت خواهد شد یا رنگ کننده مو هستند یا تاثیر موقت دارند اما با استفاده از شامپو رفع سفیدی مو درمان شما قطعی میگردد.

معجون هایی برای سیاه شدن موهای سفید

سیاه کردن موها با استفاده از چای سبز:

مقداری چای را بجوشانید و محلول بدست امده را کاملا تمیز و صاف کنید و کاملا آن را به موها و پوست سر خود بمالید.

این ماسک ضد عفونی کننده موها است که در طی زمان باعث تقویت پیاز مو میشود. برای گرفتن نتیجه بهتر این ماسک را دوبار در هفته تهیه و استفاده کنید و بعد از 1 ماه استفاده تاثیر آنرا خواهید دید.

معجونی برای سیاه شدن موهای سفید-عطارباشی

معجونی برای سیاه شدن موهای سفید-عطارباشی

سیاه شدن دائمی موها با استفاده از شامپو رفع سفیدی مو:

برای داشتن موهای سیاه یا هر رنگی که در گذشته موهای شما داشته میتوانید از شامپو رفع سفیدی مو عطارباشی استفاده کنید. ترکیبات این شامپو کاملا ارگانیک است و از گیاهان دارویی بسیار قوی تولید شده که بر رنگدانه ها تاثیر مستقیم دارد و استفاده از آن کاملا راحت و بدون دردسر است.

برای تهیه و مشاوره درباره شامپو رفع سفیدی مو با این شماره تماس حاصل کنید (09390537170)

معجونی برای سیاه شدن موهای سفید-عطارباشی

معجونی برای سیاه شدن موهای سفید-عطارباشی

گیاهان به کار رفته در شامپو رفع سفیدی مو عطارباشی عبارتند از:

  • عسل
  • خرنوب
  • هلیله سیاه
  • سیاهدانه
  • نارگیل
  • انار
  • کتان
  • سبوس
  • گردو
  • مورد
  • زیتون
  • قهوه
  • و….
حتما بخوانید  بهترین شامپو ضد ریزش مو ایرانی

روغن سیاهدانه مکمل این شامپو به حساب می آید که روند درمان را تا دوبرابر سریع تر میکند طبع این روغن سرد است و از گرمی بیش از حد کف سر جلوگیری میکند.

برای تهیه و مشاوره درباره شامپو رفع سفیدی مو با این شماره تماس حاصل کنید (09390537170)

معجون لیمو و روغن کندش

معجون لیمو و روغن کندش یکی دیگر از ترکیب های مفید برای درمان سفیدی مو است. در این ترکیب شما باید 4 قاشق آب لیمو را با با مقداری از روغ کندش اصل ترکیب کنید . برای تهیه روغن کندش اصل میتوانید با این شماره تماس حاصل کنید 09390537170. ترکیب به دست آمده را به خوبی به موها و پوست سر بمالید و 1 تا 2 ساعت به ترکیب زمان دهید تا کار خودش را کند و بعد از آن با شامپوی مناسب شستشو دهید.

معجون انگور فرنگی هندی و عسل

انگور فرنگی هندی از خواص غذایی بالایی برخوردار است که میتواند گزینه خوبی در خوراکی ها برای درمان باشد اما برای تاثیر گذاری بهتر میتوانید از پودر خشک انگور فرنگی هندی روی موها استفاده کنید و بعد از آن موهارا با روغن سیاه دانه مالش دهید و در نهایت موهارا شستشو دهید.

معجونی برای سیاه شدن موهای سفید-عطارباشی

معجونی برای سیاه شدن موهای سفید-عطارباشی

استفاده از گیاه هلیله سیاه

هلیله سیاه طبعی گرم و خشک دارد. گیاه هلیله سیاه اهمیت زیادی در رویش موهای سیاه دارد و میتواند فواید دیگری مانند درمان آسم، درمان سیاهی دور چشم و درمان یبوست و… دارد که به عنوان گیاه بسیار درمانی و با خاصیتی در بازار به فروش میرسد.

حتما بخوانید  درمان ریزش مو ناشی از کبد چرب | هرآنچه که باید بدانید!

برای استفاده از هلیله سیاه در درمان سفیدی مو باید شامپو یا روغن یا ترکیبی را تهیه کنید که در آن از هلیله سیاه به کار گرفته شده باشد.

شامپو رفع سفیدی عطارباشی بر پایه گیاه هلیله سیاه تهیه شده که در آن گیاهان بسیار دیگری نیز به کار گرفته شده.

برای تهیه شامپو رفع سفیدی مو با این شماره تماس حاصل کنید (09390537170)

بهترین شامپو برای سیاه شدن موهای سفید

بهترین شامپو برای درمان سفیدی مو شامپویی است که کاملا ارگانیک و بدون عوارض و بدون استفاده از رنگ مو در آن باشد. شامپوهایی که با قیمت بسیار پایین در بازار مبنی بر درمان کننده سفیدی مو به فروش میروند به سختی قابل اعتماد هستند و ترکیبی کاملا گیاهی ندارند. طبیب مجموعه عطارباشی محصولی کاملا گیاهی و ارگانیک تولید کرده است که به نام شامپو رفع سفیدی مو عطارباشی شناخته میشود.

این شامپو دارای سیب سلامت است و رضایت مشتری بالایی داشته که میتوانید با کلیک کردن روی کلمه👈 مشاهده رضایات آنهارا مشاهده کنید.

در نهایت بهترین راه درمان و رفع سفیدی مو

برای درمان سفیدی مو از ریشه و به طور دائم بهتر است از روش شامپو رفع سفیدی موی عطارباشی با تضمین کامل استفاده کنید تا بازگشت سفیدی مجدد نداشته باشید. استفاده از این شامپو به طور یک روز در میان است که 1 شامپو تا 1 ماه قابل مصرف خواهد بود. هیچ رنگی در این شامپو به کار گرفته نشده و این شامپو زیر دست طبیب خبره و کاملا ارگانیک تهیه و تولید میگردد.

 

(امتیاز/رای)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده؟
سوالات و نظرات خود را میتوانید در این قسمت درج کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.