جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چگونه بینی گوشتی را لاغر کنیم؟

چگونه بینی گوشتی را لاغر کنیم؟

در این نوشته شما می خوانید

امروزه چه کسی است که نخواهد بینی زیبایی داشته باشد؟ آیا میتوان بینی های گوشتی را بدون عمل لاغر کرد؟ در اینجا جواب ما به شما مثبت است. اما چگونه؟ خب برای اینکه به جواب خود برسید با ما همراه باشید…

۸ روش لاغر کردن بینی گوشتی درخانه

1.استفاده از تنفس

یکی از کار هایی که میتوان بینی گوشتی خود را لاغر کرد و به آن فرم داد دم و باز دم و تنفس است. اینکار آنقدر آسان است که میتوان در هر جایی به راحتی انجام داد،ابتدا یک طرف سوراخ بینی خود را مسدود کرده و سپس از طریق سوراخ دیگر نفس عمیق بکشید.همین کار را با سوراخ دیگر بینی انجام دهید لازم است این کار را هر روز با۱۰تکرار انجام دهید

2.زنجبیل

طبق مطالعات اخیر ثابت شده که زنجبیل برای لاغری و سلامتی انسان مفید است، زیرا که زنجبیل به سوزاندن چربی های زیر پوست کمک میکند.

روش استفاده از زنجبیل:

زنجبیل تازه را درون ظرفی ریخته و سپس به آن آب اضافه کنید و صبر کنید که حالت خمیری شکل بگیرد سپس ماده خمیری شکل را روی بینی خودقرار دهید و بعد از ۱۰ دقیقه آن را بشویید، اینکار را ۶-۷روز ادامه دهید تا نتیجه آن را ببینید.

3.استفاده از یخ

یکی دیگر از روش های ساده برای لاغر کردن بینی گوشتی استفاده از یخ است. سرما و کمپرس یخ در کاهش تورم تاثیر گذار است همین امر باعث میشود تا تغییر در فرم ظاهری بینی ایجاد شود. برای انجام این کار لازم است که تکه یخی را درون پارچه ای تمیز قرار دهید و سپس آن را روی بینی خود قرار دهید، توجه داشته باشید که هرچند ثانیه یکبار جای یخ را عوض کنید،این کار را چند هفته یکبار انجام دهید تا نتیجه کار را مشاهده کنید. اگر عارضه سینوزیت دارید این کار را انجام ندهید.

چگونه بینی گوشتی را لاغر کنیم؟- مجموعه عطارباشی

چگونه بینی گوشتی را لاغر کنیم؟- مجموعه عطارباشی

4.ژل چربی سوز آلوئه ورا عطار باشی

ژل چربی سوزآلوئه ورا علاوه بر بینی برای شکم، ران، سینه،باسن و قسمت های دیگر بدن که دچار عارضه سلولیتی شدند نیز مناسب است، این ژل به دلیل نفوذی که به پوست دارد به طور مؤثر به چربی سوزی کمک میکند و مواد زائد بدن را خشک میکند و به پوست استحکام میبخشد.

حتما بخوانید  درمان ریزش مو ناشی از کبد چرب | هرآنچه که باید بدانید!

خواص ژل:

  • آب کننده پیه و چربی
  • ضد افتادگی اندام
  • ضد چروک

برای دریافت مشاوره رایگان و تهیه محصول گیاهی ژل چربی سوز میتوانید بامشاوران ما تماس حاصل فرمایید: 09390537170

5.گلاب

یکی از ماده های طبیعی دیگر که به لاغر شدن بینی کمک میکند و به بینی شما فرم زیبایی میدهد گلاب است.گلاب بخاطر خواص ضد التهابی که دارد به پاک کردن بینی از ترشحات زائد و آبریزش بینی کمک میکند که باعث میشود تعادل مناسبی بین ترشحات چرب و مایع بینی ایجاد کند.

روش استفاده از گلاب:

چند قطره گلاب را به همراه آب جوش باهم مخلوط کنید با یک انگشت به آرامی سطح بینی خود را با آن ماساژ دهید تا در پوست به خوبی جذب شود؛ بعد از ماساژ بینی را به آرامی با قدرت تنفس رو به بیرون فشار دهید تا ترشحات زائد از آن خارج شود.

6.خمیر دندان

استفاده از مخلوط خمیر دندان و سرکه به همراه زنجبیل از روش های دیگری است که به لاغر شدن بینی شما کمک میکند، این مواد را با هم مخلوط کرده و از ماده بدست آمده برای لاغر کردن بینی خود استفاده کنید. توصیه ما به شما این است که اگر پوستی ضخیم دارید این کار را به صورت روزانه و اگر پوست نازک دارید هفته ای یکبار انجام دهید.

7.فرم دهنده بینی پلاستیکی

امروزه وسایل های پلاستیکی زیادی وجود دارد که برا زیبایی افراد نقش دارند، یکی دیگر از این وسایل فرم دهنده بینی است که میتواند ببینی شمار را کوچک و لاغر و به آن فرم دهد.این وسیله ازجنس سیلیکوننرم ساخته شده و هیچ حساسیتی روی پوست بینی ایجاد نمیکند.به کمک این گیره ها میتوانید به ویژه پل بینی خود را صاف کرده و فرم زیبایی را ایجاد کنید.

حتما بخوانید  کک و مک چیست؟ | علت و درمان+راهکار خانگی

8.باکمک آرایش

با گریم کردن هم میتوانید بینی خود را لاغر نشان دهید و به شکل زیبایی در آورید.از کانتور برنز استفاده کرده و بینی خود را نسبت به سایر بخش های صورت به رنگی تیره تر آرایش کنید توجه داشته باشید که نگذارید پوستتان دو رنگ شود.

چگونه بینی گوشتی را لاغر کنیم؟- مجموعه عطارباشی

چگونه بینی گوشتی را لاغر کنیم؟- مجموعه عطارباشی

لاغر کردن بینی بدون عمل جراحی

  • استفاده از لیزر برای کوچک کردن بینی گوشتی

روش پر طرفداری که در بسیاری از عمل های زیبایی میشود استفاده از روش لیزر درمانی می باشد از این روش میتوان بینی های گوشتی و غضروفی استفاده کرد.به این نکته توجه داشته باشید که این روش برای افرادی که بینی استخوانی و بزرگ دارند و یا دچار شکستگی شدند وبرای افرادی که دچار عارضه قندی و یا لخته خون هستند امکان پذیر نمیباشد.

  • لاغر کردن بینی گوشتی با استفاده از دستگاه ویبره و حرارتی

یکی دیگر از روش های لاغر کردن بینی استفاده از دستگاه ویبره و حرارتی است که باید توجه داشته باشید که بینی های گوشتی و غضروفی را میتوان با استفاده از این روش کوچک کرد و بدون عمل جراحی آن را فرم داد و آن را زیباتر کرد.

چگونه بینی گوشتی را لاغر کنیم؟- مجموعه عطارباشی

چگونه بینی گوشتی را لاغر کنیم؟- مجموعه عطارباشی

  • استفاده از لیفت نخ

یکی از روش های دیگر برای لاغر کردن بینی استفاده از لیفت نخ میباشد این روش به دلیل اینکه بسیار کم هزینه و بدون عوارض جانبی میباشد یکی از روش های پرطرفدار است برای انجام این روش ابتدا نخ را بدون برش دادن پوست و با استفاده از ابزار مخصوص از زیر آن عبور میدهند،استفاده از این روش موجب تغییر در نوک بینی و پل بینی میشود و در دراز مدت باعث تغییر و فرم بینی در افراد میشود.

  • روش پالسما برای کوچک کردن بینی
حتما بخوانید  معجونی برای سیاه شدن موهای سفید

یکی دیگر از روش هابرای لاغر کردن بینی استفاده میشود استفاده از روش پالسما است که برای انجام این روش ازدستگاه پالسما جت و پلکسر استفاده میشود. روش کار این دستگاه اینگونه است که دستگاه با استفاده از فرکانس های قوی میتواند لیفت بینی و ایپدرم را در تمامی قسمت های بینی انجام داد.تنها تفاوت دستگاه پلکسر و پالسما جت در قدرت عملکرد آن ها میباشد.

سخن پایانی:

از شما سپاس گذاریم که تاپایان مقاله همراه ما بودید. مجموعه عطارباشی در تلاش است که بهترین و راحت ترین روش ها را برای درمان به شما معرفی کند، تا همیشه در زیبایی اول باشید.ژل چربیسوز آلوئه ورا محصولی صد در صد طبیعی که توسط تیم ما تولیدمیشود یکی از بهترین و آسانترین گزینه ها برای کوچک کردن بینی گوشتی به حساب می آید. شما میتوایند این ژل را در فروشگاه عطارباشی تهیه کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده؟
سوالات و نظرات خود را میتوانید در این قسمت درج کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.