جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیا شامپوی رفع سفیدی مو واقعیت دارد؟

آیا شامپوی رفع سفیدی مو واقعیت دارد؟-عطارباشی

در این نوشته شما می خوانید

آیا شامپوی رفع سفیدی مو واقعیت دارد؟

شامپوی رفع سفیدی مو واقعیت دارد بله!.امروزه دغدغه بسیاری از مردم رفع سفیدی موهایشان است که خوشبختانه علم طب گیاهی این امر را میسر کرده است.سیاه کردن موهای سفید راه ها و روش های مختلفی دارد که یکی از راحت ترین و بهترین روش ها استفاده از شامپوی رفع سفیدی مو است. این شامپوی گیاهی کار تیره کردن موی سر را به صورت تدریجی بر عهده دارد و همچنین با ترکیبات فوق العاده تقویت کننده ریشه و پیاز مو نیز خواهد بود.

ترکیبات این شامپو عبارتند از تمامی گیاهان مفید در زمینه رفع سفیدی مو:

  • عسل
  • هلیله سیاه
  • مورد
  • انگور هندی
  • قهوه
  • سبوس
  • گردو
  • انار
  • کتان
  • سیاهدانه
  • و…

آیا استفاده از شامپو رفع سفیدی مو درمان تضمینی را به دنبال دارد؟

قبل از هر چیزی باید بدانید هیچ درمان تضمینی بدون اینکه عامل بیماری مشخص باشد وجود ندارد.مشخص بودن عامل بیماری میتواند به روند درمان کمک شایانی کند اما توجه داشته باشید که باید این موضوع را در نظر بگیرید که مثلا عواملی مثل ژنتیک درمان قطعی را در پی ندارند پس بهتر است قبل از تهیه و توقع درمان از طریق این شامپو، از عامل بیماری آگاهی داشته باشیم. تعداد کثیری از افرادی که از بیماری سفیدی مو رنج میبردن با استفاده از شامپو رفع سفیدی مو درمان شده اند که به نوبه خود اتفاق بسیار بزرگی است.

شامپو رفع سفیدی مو امتیازات بیشتری نسبت به روش های درمانی دیگر دارد زیرا استفاده از شامپو رفع سفیدی مو مزیت های زیر را به دنبال خواهد داشت:

زمان:استفاده از این شامپو میتواند زمان بیشتری برای شما ذخیره کند زیرا با وجود این شامپو دیگر نیاز به شوینده های دیگر ندارید.

هزینه:خرید گیاهان دارویی یا درمان های شمیایی میتواند هزینه های بسیار سنگینی را به دنبال داشته باشد اما شامپو رفع سفیدی مو تمامی گیاهان دارویی مفید در این زمینه را در خود جای داد است.

راحتی:بسیاری از افراد در مصرف بعضی از مواد غذایی مشکل دارند زیرا به ذائقه آنها سازگار نیست.بسیاری از این گیاهان دارویی مزه جالبی ندارند پس بهتر است به طور خوراکی مصرف نشوند.خوشبختانه شامپو رفع سفیدی این امکان را به شما میدهد.

حتما بخوانید  آیا بعد از کراتین ریزش مو می گیریم؟ + علت تا درمان!

برای دریافت مشاوره رایگان خرید شامپو رفع سفیدی مو با این شماره تماس بگیرید: 09390537170

آیا شامپوی رفع سفیدی مو واقعیت دارد؟-عطارباشی

آیا شامپوی رفع سفیدی مو واقعیت دارد؟-عطارباشی

درمان سفیدی مو با استفاده از شامپو رفع سفیدی مو چقدر زمان میبرد؟

معمولا استفاده از شامپو های شیمیایی به طور روزانه امکان پذیر نیست اما استفاده از شامپو رفع سفیدی مو به طور روزانه امکان پذیر است به همین دلیل بسته به استفاده شما مدت زمان درمان متفاوت است.

برای داشتن نتیجه گیری بهتر در سیاه شدن موها نباید به استفاده یک دوره دلببندید.شما میتوانید با استفاده از این شامپو در چند دوره به نتیجه دلخواه و مطلوب خود برسید.

دلایل سفیدی مو چیست؟

در کل سفید شدن موها میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که عبارتند از:

انواع بیماری های خودایمنی

بیماری خودایمنی نوعی بیماری است که سیستم ایمنی بدن سلول های خودی را به اشتباه مورد حمله قرار میدهد و نتیجه این حمله به سلول های خودی باعث میشود به رنگدانه های مو آسیب وارد شود و در نهایت باعث سفیدی مو میشود که در سنین پایین اتفاق می افتد.بیماری های آلوپسی و ویتیلیگو از این قبیل بیماری های خودایمنی هستند.

سفید شدن مو بر اثر کمبود ویتامین ها

یکی از قابل درمان ترین نوع سفیدی مو،سفید شدن مو بر اثر کمبود برخی از ویتامین ها مانند ویتامین D،ویتامین E،ویتامین B12،ویتامین B6و… است که بر اثر غنی نبودن رژیم غذایی اتفاق می افتد.اگر طبق تشخیص دکتر سفیدی موهایتان بر اثر کمبود ویتامین ها بوده شما میتوانید با قرار دادن غذاهایی مانند ماهی های چرب،زرده تخم مرغ،گوشت گاو،تخمه آفتاب گردان،ماهی سالمون،سبزیجات هایی که دارای نشاسته هستند،سیب زمینی سفید،غلات،گردو،محصولات لبنی،تخم مرغ و…در رژیم غذایی خود میتوانید ویتامین های مورد نیاز خود را تامین کنید.

آیا شامپوی رفع سفیدی مو واقعیت دارد؟-عطارباشی

آیا شامپوی رفع سفیدی مو واقعیت دارد؟-عطارباشی

سفیدی مو بر اثر ژنتیک

سفید شدن مو در اکثر مواقع بر اثر ژنتیک اتفاق می افتد که حتی تا حدی بر ملیت و قومیت بستگی دارد.تحقیقات نشان داده که سفیدی مو در مردم آمریکا ها نسبت به مردم بقیه قاره ها دیرتر اتفاق می افتد.

نکته:درمان و رفع سفیدی مویی که بر اثر ژنتیک باشد بسیار سخت تر و احتمال درمان کمتری دارد.

حتما بخوانید  فواید حجامت سر برای ریزش مو

تاثیر انواع محصولات شیمیایی مانند رنگ مو در سفید شدن مو

مصرف بسیاری از محصولات شیمیایی بر مو مانند رنگ های شیمیایی میتواند نوعی رنگدانه به نام ملانین را کاهش دهد.کاهش یا افزایش ملانین بر نوع تغذیه و ژنتیک و حتی قرار گرفتن در معرض نور خورشید بستگی دارد.استفاده از محصولات شیمایی بر مو میتواند سفیدی مو را به دنبال داشته باشد.پراکسید هیدروژن ماده ای است که در بیشتر محصولات مربوط به مو وجود دارد که میتواند خطر سفید شدن مو را به دنبال داشته باشد.

علت سفید شدن مو در جوانی چیست؟

  1. استرس اکسیداتیو
  2. ژنتیک
  3. استرس
  4. استفاده از شامپو های نامناسب و شیمایی
  5. اختلالات تیروئیدی
  6. مصرف سیگار
  7. بیماری خود ایمنی
  8. و…

چه عواملی باعث سفید شدن موی بدن مردان میشود؟

یکی از عوامل مهم در سفید شدن موی بدن مردان میتواند اختلال در هورمون ها باشد.اگر در بین هورمون ها تعادل وجود نداشته باشد میتواند باعث ایجاد موهای سفید شود.حتما به پزشک مراجعه کنید تا پرکار بودن یا کم کار بودن آن مشخص شود و درمان های مربوط صورت گیرد.

تحقیقات نشان داده سفیدی مو چه در زنان و چه در مردان از سن 30 سالگی به بعد اتفاق می افتد اما اگر قبل از این سن اتفاق بی افتد یکی از موثرترین عوامل سفیدی فشار عصبی یا استرس خواهد بود زیرا این امر در سلول های بنیادی اختلال ایجاد میکند که همین سلول ها در کنترل رنگدانه ها نقش مهمی دارند.

همچنین مصرف دخانیات میتواند تاثیر داشته باشد.دخانیات همواره باعث ایجاد خیلی از بیماری خواهد بود.مصرف دخانیات باعث از بین بردن شادابی پوست و مو میشود که در نهایت باعث ایجاد اختلالاتی در سلول های این نواحی میشود که خود موجب ایجاد سفیدی زودرس خواهد بود.

آیا شامپوی رفع سفیدی مو واقعیت دارد؟-عطارباشی

آیا شامپوی رفع سفیدی مو واقعیت دارد؟-عطارباشی

تاثیر هلیله سیاه دانه بر سفیدی مو:

یکی از خواص هلیله سیاه دانه رفع سفیدی مو است که در شامپو رفع سفیدی مو عطارباشی وجود دارد. این شامپو با داشتن انواع گیاهان و خواص بینظیر میتواند سفیدی مو را درمان کند.هلیله سیاه دانه یکی از گیاهانی است که میتواند از سفید شدن بیشتر موها جلوگیری و به سیاه شدن موهای سفید کمک کند.مصرف هلیله سیاه به تنهایی کمک کننده است اما اگر چندین گیاه موثر در کنار هم جمع شده و شامپوی قدرتمندی در رفع سفیدی مو تشکیل داده اند بهتر است از این شامپو استفاده کرد زیرا هزینه مصرف تمامی مواد غذایی که خواص سیاه کردن موهای سفید را دارند بسیار بیشتر از این شامپو خواهد بود و زمان مصرفی بیشتری خواهد داشت.

حتما بخوانید  روش های جلوگیری از سفید شدن مو و راه های درمان

یک تار موی سفید نشانه چیست؟

داشتن یک تار موی سفید یا به تعداد انگشت شمار نیاز به نگرانی خاصی ندارد زیرا در بیشتر مواقع این نوع سفیدی در موها به صورت ژنتکیی اتفاق می افتد.به دلیل اینکه سفیدی مو به طور کامل اتفاق نیفتاده است قابل درمان است و با استفاده چند دوره از شامپو رفع سفیدی مو میتوان نتیجه مطلوبی به دست آورد.

چرا مو سفید رنگ نمیگیره؟

اگر موهایتان را رنگ کردید ولی موها به سختی رنگ گرفتن به دلیل ضخامت موهاست. ضخامت مو باعث میشود رنگ به ساقه موها نرسد. برای نرم شدن موها میتوانید از نرم کننده ها استفاده کنید یا قبل از رنگ کردن موها، شانه کنید تا موها حالت نرم تری به خود بگیرند.

سفیدک های چسبیده به مو چیست؟

برخی از پزشکان معتقدند که سفیدک های چسبیده به ساقه مو همان شوره یا خشکی های مرطوب در مو هستند و یا حتی ممکن است در اثر شپش یا چربی پوست سر ایجاد شده باشند. بهتر است برای مراقبت از مو مانند درمان شپش سر یا شوره در سریعترین زمان اقدام کنید تا بیماری های از دل این نوع بیماری ها ایجاد نشود.

نتیجه گیری نهایی:

تا چندین سال پیش بشر حتی فکر نمیکرد که سفیدی مو نیز درمانی به همین راحتی داشته باشد.سوالات زیادی مبنی بر واقعی بودن شامپو رفع سفیدی مو پرسیده میشود که در جواب باید گفت اگر از جای درست تهیه شود بله میتواند سفیدی مو را درمان کند.از بین تمامی راه های درمان بهترین و راحت ترین روش درمان سفیدی مو استفاده از شامپو رفع سفیدی مو است زیرا همانطور که در بخش های بالا گفته شد مزیت بیشتر نسبت به راه های دیگر به دنبال خواهد داشت.شامپوهای گیاهی خوشبختانه دوست خوب افرادی هستند که بیماری هایی در زمینه مو دارند.استفاده از شامپوهای گیاهی را جدی بگیرید!!

 

3.8/5 - (5 امتیاز)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده؟
سوالات و نظرات خود را میتوانید در این قسمت درج کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.