جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انواع رقص برای لاغری ران + فیلم

انواع رقص برای لاغری ران

در این نوشته شما می خوانید

انواع رقص برای لاغری عبارتند از رقص باله، رقص عربی، رقص سالسا، رقص ایرانی و رقص هیپ هاپ و… است که در سوزاندن کالری بسیار کاربردی هستند و میتوانند به لاغری کمک کنند. در ادامه به انواع رقص ها و نحوه اجرا آنها میپردازیم…

توجه! توجه! برای آب کردن چربی ران با استفاده از رقص حتما اجرای تمام و کمال و با انرژی رقص را جدی بگیرید و آن را به اندازه اجرای حرکات ورزشی جدی بگیرید. زیرا سوزاندن کالری با رقص و تحرک زیاد تپش قلب را بالا میبرد و هیچ فرقی با ورزش کردن ندارد.

معرفی انواع رقص برای لاغری ران در خانه

انواع رقص برای لاغری در خانه وجود دارد که در ادامه رقص های مخصوص آب کردن چربی در خانه را به شما آموزش میدهیم. سعی بر این است که با کمترین امکانات در اجرای حرکات و رقص ها بهترین نتیجه در چربی سوزی را داشته باشید. پس همراه ما باشید!!

1.رقص زومبا

رقص زومبا رقصی است که با فعالیت همزمان در بالاتنه و پایین تنه باعث ایجاد تحرک بیشتری میشود و میتوان آنرا همراه با آهنگ مورد علاقه با سبک همراه با ریتم اجرا کرد و همچنین نیاز به فضای زیادی نیست و در خانه قابل اجرا است.

اساسا رقص زومبا میتواند یک ورزش هم محسوب شود زیرا بیشتر شبیه فعالیت های ورزشی هست که به حالت رقص در آمده است.

 

2.رقص سالسا

رقص سالسا ریشه امریکایی و اسپانیایی دارد و همچنین به عنوان رقص گروهی نیز شناخته میشود. شما میتوانید رقص سالسا را نیز انفرادی اجرا کنید که اصولا با آهنگ های مخصوص اسپانیایی و پورتوریکویی قابل اجرا هست و وایب به خصوصی دارد. شما میتوانید از موسیقی سالسا برای بهتر اجرا کردن رقص استفاده کنید.

 

حتما بخوانید  فواید حجامت سر برای ریزش مو

3.رقص عربی

رقص عربی که در دنیا به رقص شرقی معروف است میتواند گزینه خوبی برای آب کردن چربی شکم و پایین تنه از جمله ران باشد. رقص عربی قالبا برای خانم ها قابل اجرا هست و تحرک و جنب و جوش فوق العاده ای دارد.رقص عربی معمولا در مراسم ها و جشن ها اجرا میشود و اگر توجه کرده باشید تحرک و تعریق بالایی دارد. رقص عربی عموما با اهنگ های عربی اجرا میشود.

4.رقص باله

رقص باله اصولا مراحل و شیوه خاصی برای اجرا دارد و معمولا نیاز به آموزش دارد و باید به صورت حرفه ای اجرا شود. اگر هم به رقص و هم به چربی سوزی علاقه دارید رقص باله انتخاب خوبی برای شماست.

انعطاف و چابکی در این نوع رقص قابل توجه است و با تلاش زیاد در بلند مدت قابل یادگیری است.

 

5.رقص شافل برای لاغری

رقص شافل تاریخچه انگلیسی دارد و در یکی از حلقه های زیر زمینی در سال 1980 اولین بار به اجرا در آمد و امروزه طرفدار های زیادی دارد و نیاز به مکان کوچکی به اجرا دارد و با کمی آموزش قابل اجرا است. رقص شافل فقط با پاها اجرا میشود.

 

یک راه جالب و بدون رقص برای لاغری ران و هرجایی از بدن

ژل موضعی به نام ژل آلوئه ورا وجود دارد که قابلیت چربی سوزی بالایی دارد و مخصوص کسانی است که تایم کافی برای ورزش کردن ندارند و یا نمیخواهند هزینه قابل توجه ای متحمل شوند. چاقی سن و سال نمیشناسد و میتواند هر کس را در گیر کند. توجه داشته باشید چاقی یکی از بزرگترین تهدید ها برای سکته قلبی هست و صرفا باید در سریعترین زمان ممکن درمان شود.

حتما بخوانید  کک و مک چیست؟ | علت و درمان+راهکار خانگی

 

ژل لاغری الوئه ورا برند عطارباشی

ژل لاغری الوئه ورا برند عطارباشی

(شما میتوانید با مشورت گرفتن از متخصصین ما اقدام به تهیه محصولات لاغری کنید که اگر درست استفاده بشه 100 درصد چربی سوزی صورت میگیره.)

( مشاوره قبل از خرید و توضیحات محصول : 09390537170 )

فواید انجام رقص برای چربی سوزی

رقص نیز مانند تمرینات هوازی و کاردیو به شما امکان چربی سوزی و سوزاندن کالری را خواهد داد. بعد از کنار رفتن توده چربی باعث تقویت عضلات میشود که در نهایت ایجاد توده عضلانی به شما در بیشتر سوزاندن چربی کمک میکند.

کدام عضلات هنگام رقص درگیر میشود؟

  • پا ( بیشترین درگیری در پایین تنه و پاها و در بخش چهار سر ران و همسترینگ اتفاق می افتد. بخاطر همین آب شدن چربی در ران و پایین تنه زودتر اتفاق می افتد.)
  • بارو ( درگیر شدن عضلات دست و بازو بخشی از رقص هست و اجتناب ناپذیر است ولی تاثیر بسیار کمتری در بین عضلات درگیر دارد)
  • باسن ( اصولا در رقص های مانند باله عضلات سرینی درگیر میشود که همان در ناحیه باسن است.)
  • شکم ( در رقص هایی مانند رقص عربی عضلات شکم درگیری بیشتری دارند.)
  • کمر (عضله کمر در رقص ها درگیر میشود اما فقط در بعضی از رقص ها به خصوص تقویت میشود.)

جمع بندی

در کل رقص های زیادی برای لاغری و لاغری ران وجود دارند که در این مطلب سعی شد بهترین ها آورده شود و در سوزاندن کالری کمک بیشتری کند. توجه داشته باشید اگرچه ورزش میکنید و یا رقص های مخصوص را انجام میدهید و یا از ژل مخصوص موضعی استفاده میکنید اما باید در رژیم غذایی خود تغییراتی ایجاد کنید و چربی و فست فود هارا به حداقل برسانید و جلوی هوس شکم را بگیرید تا دچار بیماری های مختل نشوید.

حتما بخوانید  پیاز بلند رشد سریع مو در یک روز

برای لاغری ران و آب شدن چربی پاها باید از ورزش هایی که به پا مربوط میشوند نیز استفاده کنید و با سوزاندن چربی عضله بسازید.

 

(امتیاز/رای)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده؟
سوالات و نظرات خود را میتوانید در این قسمت درج کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.