جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رشد سریع مو در یک روز برای زنان

رشد سریع مو در یک روز برای زنان-مجموعه عطارباشی

در این نوشته شما می خوانید

برای رشد سریع موها قطعا راه حل هایی وجود دارد اما رشد سریع مودر یک روز امکانپذیر نیست. بلکه شما میتوانید با انجام یکسری از کارها و مصرف برخی از محصولات ارگانیک در سریعترین حالت ممکن به رشدی که میخواهید برسید.

رشد سریع مو با آب برنج

برنج به دلیل داشتن ویتامین E و اسید های چربی ضروری مثل اسید لینولئیک به تمیزی و صافی موها کمک میکند و باعث میشود موها به مدت طولانی تری پاکیزه بمانند. مقداری برنج را با دوبرابر میزان آب نسبت به برنج بجوشانید و بگذارید کمی آب به دست آمده خنک شود و وقتی آب برنج به دمای نرمال رسید موها و پوست سر را به خوبی با آن شستشو دهید و این کار را هر یک روز درمیان انجام دهید.

انچام اینکار موجب میشود یکی از دلایل ریزش مو و رشد نکردن موها حذف شود.

رشد سریع مو در یک روز برای زنان-مجموعه عطارباشی

رشد سریع مو در یک روز برای زنان-مجموعه عطارباشی

معجزه برای بلند شدن مو در یک هفته

برای پرپشت شدن موها در یک هفته نمیتوانید با داشتن یک رژیم غذایی غنی نتیجه بگیرید زیرا ممکن است علت رشد نکردن موها چیز دیگری باشد. بهترین گزینه برای رشد کردن موها به سرعت استفاده از روغن گیاهی رزماری است که معمولا این روغن مکمل شامپو سبغ کندش طلایی است که با مصرف این دو محصول با تضمین با بیشترین سرعت رشد موها امکانپذیر است.

برای دریافت مشاوره و تهیه شامپو سبغ کندش اصل به همراه روغن رزماری ارگانیک با این شماره تماس 09390537170 حاصل کنید تا مشاورین ما در هر ساعتی از شبانه روز راهنمایی لازم را انجام دهند.

حتما بخوانید  روش های جلوگیری از سفید شدن مو و راه های درمان

ترکیبات شامپو سبغ کندش طلایی:

  • کندش
  • بابونه
  • سیاهدانه
  • سبغ
  • حنا
  • گزنه
  • و…

خواص درمانی این شامپو شامل موارد زیر میشود که درمان ریزش مو و رشد مو سریع مو کار اصلی این شامپو است:

  • درمان ریزش مو
  • رویش مجدد مو ، تضمینی به دلیل وجود روغن کندوش و ریشه کندوش اصل
  • رفع شوره و خارش سر
  • رفع سفیدی مو
  • رفع خوره
  • افزایش رشد قدی مو
  • نرم و لطیف کننده مو به علت خاصیت آب رسانی
  • تقویت کننده ریشه مو
  • پر پشت کننده ی ابرو و ریش آقایان
رشد سریع مو در یک روز برای زنان

رشد سریع مو در یک روز برای زنان-مجموعه عطارباشی

رفع تمامی مشکلات سبک زندگی برای رشد سریع موها

بسیاری از افراد با اینکه مشکل ریزش مو ندارند اما موهایشان بسیار کند و به آرامی رشد میکند. سبک زندگی افراد ممکن است دارای بسیاری از مشکلات باشد که به چشم نمی آیند ولی رعایت کردن برخی از کارها باعث میشود سرعت رشد کردن موها بیشتر شود. در ادامه به برخی از کارهایی اشاره خواهیم کرد که با انجام آنها لطف بزرگی به موهایتان میکنید.

  1. شستن روبالشتی هر 2 روز درمیان
  2. اگر جنس مو خشک دارید از شامپوهای شیمیایی به طور روزانه استفاده نکنید
  3. غذاهای چرب را کم کم از رژیم غذایی حذف کنید
  4. به اندازه کافی آب بنوشید
  5. از اتو مو استفاده نکنید
  6. سرتان را هرجایی نگذارید و سعی کنید از موها در برابر برخورد به اشیاه حفاظت کنید
  7. اگر چربی کف سر دارید از شامپو سبغ کندش عطارباشی استفاده کنید
  8. اگر ریزش مو شدید دارید حتما آزمایش کبد چرب دهید

استفاده از روغن کندش برای رشد سریع موها

روغن کندش باعث میشود موها از حالت عادی سریعتر رشد کنند و از خشکی مو میکاهد. روغن کندش با داشتن طبع گرم مناسب کسانی است که طبع سرد در پوست سر دارند. گرمی روغن کندش در واقع کمک کننده به فولیکول های مو نیز است. روغن کندش عطارباشی با افزایش جریان گردش خون در کف سر باعث میشود فرایند رشد سریعتر و ریزش موها متوقف شود. برای تهیه روغن کندش میتوانید با این شماره 09390537170  تماس حاصل کنید تا از مشاورین ما راهنمایی لازم برای تهیه روغن کندش اصل را دریافت کنید.

حتما بخوانید  لاغری شکم و ران در 5 روز + بدون رژیم

بهترین روش برای رشد موها در سریعترین زمان ممکن

بهترین روش برای رشد موها در سریعترین زمان ممکن شامل مجموعه کارهایی از صبح تا شب است که در ادامه خواهیم گفت.

برای رشد موها در سریعترین زمان ممکن باید از بالشت یا رو بالشتی کاملا تمیز استفاده کرده باشید. بعد از بیدار شدن و خوردن صبحانه ای سالم باید از روغن رزماری یا روغن کندش استفاده کنید و روی موها مالش دهید. بعد از گذشت 15 دقیقه موهارا با استفاده از شامپوی گیاهی سبغ کندش شستشو دهید. توجه داشته باشید محصولاتی که تهیه و استفاده میکنید کاملا اصل و ارگانیک باشند.

برای تهیه محصولات با اطمینان و اصل میتوانید با این شماره تماس 09390537170 حاصل کنید تا مشاورین ما در هر ساعتی از شبانه روز راهنمایی لازم را انجام دهند.

تا شب از شامپوی شیمیایی دیگری برای شستشو استفاده نکنید و به موها حرارت مستقیم وارد نکنید. موهارا خشک و به دور از کثیفی نگه دارید. قبل از خوردن شام دوباره روتین قبلی که از روغن ها و شامپو استفاده کردید را تکرار کنید.

نکته: شامپوهای گیاهی به دلیل نداشتن سولفات و تولید شدن مناسب جنس موی شما حتی اگر بیش از حد استفاده شوند باعث خشکی موها نمیشوند و آسیبی وارد نمیکنند.

سخن نهایی

رشد سریع مو در یک روز برای زنان و مردان فرق چندانی ندارد و رشد کردن موها به نحوه مراقبت موها از سمت شماست که چگونه با بدن خود رفتار میکنید. محصولاتی که معرفی شدند همگی دارای مجوز و تعداد زیادی رضایت هستند که زیر دست طبیب متخصص تولید شده و کاملا گیاهی و بدون عوارض عرضه میشوند.

حتما بخوانید  ریزش مو در کودکان تا چه حد طبیعی است؟ | از علت و تشخیص تا درمان!

شما میتوانید تمامی محصولات ذکر شده را به راحتی و با خیال راحت از ما با ضمانت اصالت کالا تهیه کنید فقط کافیست با این شماره 09390537170 در شبکه های اجتماعی یا به صورت تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید.

(امتیاز/رای)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده؟
سوالات و نظرات خود را میتوانید در این قسمت درج کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.