جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیاز بلند رشد سریع مو در یک روز

پیاز بلند رشد سریع مو در یک روز-مجموعه عطارباشی

در این نوشته شما می خوانید

تنش، استرس، اختلالات، داروها و بالا رفتن سن و بسیاری از عوامل دیگر باعث میشود پیاز مو ضعیف تر شده و رشد مو مثل قبل امکان پذیر نباشد. اما روش هایی مثل استفاده از پیاز یا آب پیاز وجود دارد که میتوانید به رشد موها در مدت زمان کم سرعت ببخشید. قبل از معرفی راه و روش ها باید توجه داشته باشید این روش ها سختی های خودشان در انجام دادن را دارند.

معجزه آب پیاز برای رشد مو

آب پیاز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های لازم برای مو و همچنین گوگرد موجود در آب پیاز برای فولیکول های مو بسیار مفید است که تقویت فولیکول های مو به رشد و پرپشت شدن موها می انجامد.

طرز تهیه و مصرف آب پیاز برای پرپشت شدن موها:

  • رنده کردن پیاز و گرفتن آب پیاز
  • تهیه پنبه
  • مالیدن پنبه آغشته به آب پیاز به کف سر
  • ماساژ دادن آب پیاز بر روی پوست سر
  • شستشو بعد از 30 دقیقه استراحت
پیاز بلند رشد سریع مو در یک روز-مجموعه عطارباشی

پیاز بلند رشد سریع مو در یک روز-مجموعه عطارباشی

آب پیاز برای مو چند بار در هفته استفاده شود؟

شما میتوانید از این روش برای رشد موها 3 تا 4 بار در هفته استفاده کنید. حتی برای تاثیر بیشتر میتوانید گاهی وقتا از آب لیمو نیز برای تقویت معجون استفاده کنید تا تاثیر پذیری بیشتری دریافت کنید.

رشد موها در زمان بسیار کم در هر سنی و با هر مشکلی و کاملا گیاهی:

برای سریع کردن سرعت رشد موها میتوانید بدون دردسر و با اطمینان از اصالت کالا از شامپوی خاصی به نام سبغ کندش طلایی عطارباشی استفاده کنید. حالا چرا باید به این شامپو اعتماد کرد:

  1. کاملا گیاهی بودن
  2. غلظت محصول
  3. سیب سلامت
  4. رضایت 90 درصدی مصرف کنندگان
  5. رضایت تصویری و صوتی مصرف کنندگان این شامپو
حتما بخوانید  درمان شپش سر در سریعترین زمان ممکن!

شامپو سبغ کندش طلایی عطارباشی با ترکیبات کاملا گیاهی مثل گیاه بسیار کمیاب و با خاصیت درمانی بالای کندش و بسیاری از گیاهان دیگر مانند مورد، سیاهدانه، گزنه، بابونه و… با فرمول جدید و مخصوص هر نوع جنس مویی چه خشک چه چرب و چه جنس موی معمولی به سرعت رشد مو کمک میکند و باعث متوقف کردن ریزش مو و شوره سر میشود.

همچنین این شامپو اگر مداوم استفاده شود باعث پرپشت شدن موها نیز میگردد.

چه روغن گیاهی مناسب رشد سریع موها است؟

معیار اول برای استفاده از روغن های گیاهی روی موها مناسب بودن آنها با طبع سر خواهد بود. برای مثال اگر طبع سر سرد دارید باید از روغن رزماری یا روغن کندش استفاده کنید.

امروزه در بازار روغن های گیاهی زیادی با قیمت پایین و با کیفیت بسیار پایین تر به فروش میرسد که افراد را از روغن های اصل ناامید میسازد. روغن کندش اصل را میتوانید از فروشگاه عطارباشی از طریق سایت عطارباشی تهیه کنید یا میتوانید با این شماره 09390537170 در شبکه های اجتماعی مانند ایتا،تلگرام یا حتی از طریق پیامک و یا از طریق تماس تلفنی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

پیاز بلند رشد سریع مو در یک روز-مجموعه عطارباشی

پیاز بلند رشد سریع مو در یک روز-مجموعه عطارباشی

عوامل مهم در رشد مو چیست؟

  • سن: افراد تا میانسالی سرعت رشد موی بیشتری دارند.
  • جنسیت: سرعت رشد موهای مردان بیشتر است.
  • ژنتیک: ژن بعضی از افراد به گونه ای است که سرعت رشد موهای سر بیشتری نسبت به بقیه دارند.
  • رژیم غذایی: رژیم غذایی افراد اگر غنی از روی، آهن، ویتامین E B C D A و به خصوص بیوتین باشد باعث تقویت و سلامت موها میشود.
حتما بخوانید  جدیدترین درمان ریزش مو ارثی | فاش شد! 2024

تاثیر طبع سر در رشد مو:

طبع گرم سر میتواند باعث افزایش سرعت رشد و حجم موها شود زیرا افرادی که طبع سر گرم دارند موهای ضخیم تر و پرپشت تری دارند. موهای نازک و موهایی که زود کنده میشوند میتوانند نشان دهنده طبع سرد سر باشند که باعث میشود رشد مو با سرعث کمتر انجام شود. روغن رزماری یکی از روغن های بسیار قوی و طبع گرم است که باعث متوقف کردن ریزش مو و رشد مجدد مو میگردد.

اصولا روغن هایی که روی سر مالیده میشوند باعث چرب و گرم شدن سر میشوند که با تقویت ریشه و گردش خون در کف سر باعث افزایش سرعت رشد موها میشوند.

برای تهیه روغن رزماری اصل و با کیفیت میتوانید از طریق این شماره در ایتا یا تلگرام یا به صورت تماس تلفنی 09390537170 با مشاورین ما در ارتباط باشید.

سخن نهایی:

برای بهبود بخشیدن سرعت رشدموها باید از نداشتن بیماری ریزش مو اطمینان حاصل کنید. برای این کار مطمئن شوید روزانه کمتر از 10 تار مو ریزش دارید. مهل تمیز برای خواب خود انتخاب کنید و رو بالشتی که روی آن به خواب میروید را هفته ای 3 تا 4 بار شستشو دهید. بعد از عرق کردن سر حتما موها را با استفاده از شامپوی گیاهی شستشو دهید. برای تهیه شامپوی گیاهی سبغ اصل جهت درمان ریزش مو وارد سایت مجموعه عطارباشی شده و از موجودی شامپوها اطلاع پیدا کنید.

 

(امتیاز/رای)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده؟
سوالات و نظرات خود را میتوانید در این قسمت درج کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.