جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تاثیر پیاده روی بر روی لاغری شکم

در این نوشته شما می خوانید

یکی از چیز هایی که به شدت بر روی کالری سوزی بدن و لاغری شکم تاثیر گذار است بحث پیاده روی روزانه است که ما در این وبلاگ میخواهیم به شما از تاثیرات مثبت پیاده روی بر روی چربی سوزی شکم و لاغری بگوییم، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، چرا که قرار است راهکار ایجاد انگیزه برای شروع این کار را هم با شما در میان بگذاریم.

پیاده روی

لاغری و پیاده روی

پیاده روی ورزش کم هزینه!

در حالت کلی همه ی ما میدانیم که اگر بخواهیم طول عمر بیشتری را در حالی که سالم و تندرست هستیم داشته باشیم میبایست به طور منظم ورزش کنیم ! حالا چه ورزشی کم هزینه تر و راحت تر از پیاده روی ؟

مهم ترین فواید پیاده روی منظم چیست ؟

1_  باعث کالری سوزی بدن میشود.

2_ به حفظ عضلات بدن کمک میکند.

3_ باعث بهبود خلق و خوی شما میشود (اگر فردی پرخاشگر هستید این برای شما عالیست ).

4_ در صورتی که در اثر پیاده روی چربی سوزی اتفاق بیفتد ، باعث حفظ آن میشود.

5_ و از همه مهم‌تر اگر در کنار یک سالم خوری یا رژیم باشد باعث میشود تا چربی های ناحیه ی شکم و پهلوی شما راحت تر از بین برود.

در ادامه میخواهم چند ایده ی عالی را با شما در میان بگذارم تا بتوانید پیاده روی را راحت تر وارد روتین روزانه ی خود کنید، اگر آماده اید یک نفس عمیق بکشید و در ادامه با من همراه باشید :

پیاده روی

پیاده روی

چند ایده برای پیاده روی راحت تر:

1_ استفاده از گام شمار : برای اینکه درون شما یک انگیزه ایجاد شود میبایست میزان پیشرفت خودتان را بصورت روزانه مشاهده کنید برای همین یک گام شمار یا یک کالری سنج به شما کمک میکند تا روزانه میزان قدم هایی که زدید رو به شما اطلاع بدهد و شما بخواهید که برای روز بعد حداقل 50 تا بیشتر از امروز قدم بردارید و حتی میتوانید برای خودتان یک تارگت بگذارید که مثلا در هفته اول بایستی تعداد قدم های خودتان را به دو هزار برسانید و همینطور در هفته های بعدی بیشتر و بیشتر کنید .

حتما بخوانید  رشد سریع مو در یک روز برای زنان

2_ به یک گروه پیاده روی ملحق شوید : این کار در شما تعهد ایجاد میکند کما اینکه میتوانید با افراد حاظر در پیاده روی که همگی با شما در این مسیر هم هدف هستن دوست شوید و برای یکدیگر انگیزه حضور ایجاد کنید و این تکنیک برای یک فردی که از روابط اجتماعی خوبی برخوردار هست میتواند فوق‌العاده باشد.( فکر کن هم پیاده روی هم غیبت پشت صغری خانوم ! چه کیفی میدهد نه ؟).

3_ برای مسیر های کوتاه از خودرو استفاده نکنید : فرض کنید محل کار شما به منزلتان نزدیک است سعی کنید در این موارد پیاده به محل کارتان بروید ( اینطوری هم به محیط زیست کمک کردید هم به خودتان ) .

4_ استفاده از یک ژل چربی سوز گیاهی : بله درست شنیدید ، یکی از مهمترین مواردی که در من و دوستانم برای ورزش کردن ایجاد انگیزه کرده ، استفاده از ژل چربی سوزی موضعی عطار باشی می‌باشد. چون در کنار پیاده روی میتوانیم 3 برابر چربی سوزی هم داشته باشیم. اگر هنوز به اثر عالی این محصول باور ندارید کافیست از طریق صفحه ی ما در اینستاگرام رضایتمندی ده ها نفر را ببینید و هر چه سریعتر برای یک کاهش سایز عالی خود را آماده کنید .

در مورد این محصول محبوب و پر طرفدار مجموعه عطار باشی در ادامه بیشتر صحبت میکنیم یا حتی شما میتوانید با کلیک بر روی ( ژل چیلی )  از فواید آن بیشتر آگاه شوید .

شما میتوانید در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی نیز از طریق همین سایت اقدام کنید. آیا این مقاله برایتان مفید بوده ؟ نظرتان را برای ما بنویسید:

(امتیاز/رای)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده؟
سوالات و نظرات خود را میتوانید در این قسمت درج کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.